wtorek, 30 czerwca 2015

Witaj!

Jesteś na podstronie Dreamer Sylwia'i , szabloniarki z Land Of  Grafic.
       Tutaj dowiesz się , kim jestem oraz jakie nagłówki i szablony wykonuję.
                     
Zapraszam! 


Some About Me


Jestem Sylwia.Bardzo lubię swoje imię, więc na każdej stronie mam nazwę związaną coś z tym imieniem.Myślę , że jestem osobą przyjacielską, tylko czasem trudno mi się otworzyć, zwariowaną, dziwną, miłą, tolerancyjną i chętną do pomocy.Jestem bardzo wyrozumiała i miła, więc nie bójcie się pisać do mnie ! Moimi ulubionymi kolorami są ; czarny, fioletowy ,biały,turkusowy i niebieski.Piszę opowiadania, lecz teraz zaprzestałam, ponieważ nie mam zbytnio czasu na to. Słucham, wszystkiego, prócz discopola. Ulubionymi moimi artystami są : Icona  Pop , Amranthe, Ellie Goulding , Iggy Azalea, Rita Ora, Beyonce, Fall Out Boy,Skrillex , John Legend, Janoskians. Uwielbiam czytać, tańczyć, malować, tworzyć szablony i grafikę.Grafiką zajmuje się od czerwca 2014 roku, a szablonami od października 2014 roku.Boje się bólu, samotności i śmierci.Nie jestem katoliczką, jestem agnostykiem.
Lubię czytać książki i blogi, tak to jest mój żywioł.




Nie wykonam:
► erotycznych
►  z więcej niż 5 osób na nagłówku
►  ze sportem
► z  manga\anime
► azjatyckich
► ze zwierzętami
► z Harrym Potterem i wszelkie inne powiązania.






Wykonam:
► z przeróżnymi  kolorystykami
► minimalistyczne
► z zespołami (który liczy w składzie nie więcej niż 5 osób)
► z parami
► z kobietami
► z mężczyznami
► straszne
► psychiczne
►  fantasty
► z artystami ( Justin Bieber, Selena Gomez, Taylor Swift, Rihanna, Harry Styles, Luke Hemmings         ect.)
► z aktorami ( Nina Dobrev , Emma Roberts , Ian Somelhardel, Dylan O'Brien, Kristen Stewart ect.)
► Na podstawie książek, filmów.





8 komentarzy:

  1. Paulina Łoskot
    Witam :) Chciałabym zamówić zamknięty szablon w dosyć mrocznych kolorach (szarość, czerń i biel, ale może też pojawić się tam trochę różu) z napisem ,,Dangerous Angel" i z małym napisem ,,I Met somebody. I met angel. You're this angel"
    Hasło: Rubinowy bez.
    E-mail: loskot.paulina@o2.pl
    Link do bloga -----> http://dangerousangelharrystylesfanfictionpl.blogspot.com/ (wiem, nie jest za urodziwy)
    Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lottie
    Witam. Chciałabym złożyć zamówienie na bloga o książkach w układzie otwartym, dwukolumnowym. Chce żeby szablon został wykonany w ciemnych kolorach np: fiolet, granat, czerń, ale mogą pojawić się też jasne akcenty.
    Obrazki: http://www.tapeta-gesie-motyle-ksiazka-pioro.na-pulpit.com/ http://www.tapeta-jednorozec-ozko-dziewczyna-ksiazka-ksiezyc.na-pulpit.com/ http://rebelianci.org/482412 http://zszywka.pl/p/magia-ksiazek-5776260.html
    Cytat: Dobra książka to rodzaj alkoholu - też idzie do głowy
    Hasło: Burgundowa Szafa
    E- mail: Karolinazawadzka48@gmail.com
    Adres: http://krainamola.blogspot.com/
    Chce żeby szablon został wykonany w podobny sposób jak tutaj.
    Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia składa się pod ostatnią notką, nie na podstronie szabloniarki .

      Usuń
  3. Witaj Sylwia. Ja zamawiałam u Ciebie 2 szablony. Chcę przekazać że z jednego rezygnuję. Czyli wykonałabyś jeden zablon na tego bloga http://leonettaporsiemprejuntos.blogspot.com. mam nadzieję że to nie problem pozdrawiam Viola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hej. Mam pytanko kiedy szablon może być gotowy? Nie chce pośpieszać cię ale jestem ciekawa.

      Usuń
    2. Rezygnuje z zamówienia. Czekam na szablon zdecydowanie za długo. Viola Blanco

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń